Business card. Είναι ένας ακόμα πωλητής σας;
Πολλοί παραμελούν τη σημασία της επαγγελματικής κάρτας τους. Αισθάνονται ότι δεν χρειάζεται να ξοδεύουν χρόνο σχεδιάζοντας την, αφού θα έχει απλά τα στοιχεία επαφής τους και το λογότυπό τους. Έτσι κι αλλιώς, η επαγγελματική κάρτα είναι απλά χρήσιμη σαν εργαλείο επικοινωνίας με σας, σωστά; Κατηγορηματικά όχι! Μια επαγγελματική κάρτα πρέπει να είναι ένα εργαλείο marketing.
Η επαγγελματική κάρτα είναι ίσως ο καλύτερος πωλητής που μπορείτε να έχετε. Γι΄ αυτό είναι απαραίτητο να περιέχει πολύ περισσότερα από το όνομα, τη διεύθυνσή και τα τηλέφωνα επικοινωνίας. Θα πρέπει να την σχεδιάσετε με ένα σκοπό στο μυαλό σας- ότι είναι ένα ισχυρό εργαλείο πωλήσεων.
Η επαγγελματική κάρτα είναι ένας ακόμα «πωλητής» σας. Μιλάει για εσάς και την εταιρεία σας.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να μετατρέψετε την επαγγελματική κάρτα σας εργαλείο marketing, ή σε ένα ακόμα πωλητής σας.
Εδώ είναι μερικοί απλοί τρόποι για να σας φέρει πωλήσεις η κάρτα σας χωρίς καμία επιπλέον προσπάθεια προώθησης από εσάς.
Τα βασικά
Η κάρτα σας πρέπει να είναι απόλυτα επαγγελματική, «καθαρή», δημιουργική, και, τελικά, οπτικά ελκυστική.
Ξεφύγετε από τα συνηθισμένα. Εντυπωσιάστε, ξεχωρίστε. Μην φοβηθείτε να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό. Επιδιώξτε το. Γίνετε δημιουργικοί. Γίνετε μοναδικοί.
Τέλος, επειδή έχετε ένα κομπιούτερ εσείς ή ο ανιψιός σας δεν σημαίνει ότι μπορείτε να σχεδιάσετε την επαγγελματική κάρτα σας. Αναθέστε την σε επαγγελματίες. Είναι ένα έξοδο που θα αποδώσει στο πολλαπλάσιο.
Δώστε λόγο να την κρατήσουν
Στην πίσω πλευρά τυπώστε:
1. Μια προσφορά
Ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε την επαγγελματική σας κάρτα έναν ακόμα πωλητή για σας είναι να προσθέσετε απλά μια ασυναγώνιστη προσφορά στην κάρτα σας. Σίγουρα, δεν θέλετε χάσετε το λογότυπό ή το σλόγκαν σας, αλλά μπορείτε να τυπώστε την προσφορά στην πίσω πλευρά της επαγγελματικής κάρτα σας.
Π.χ.: 20% έκπτωση με την επόμενη παραγγελία σας, δείξτε μας αυτή την κάρτα για να κερδίστε 2 – χρόνια δωρεάν συντήρηση, ή για να πάρετε ένα δώρο όταν κάνετε την επόμενη παραγγελία σας!
Μην ξεχνάτε: Όταν την δίνετε σε κάποιον πιθανό πελάτη φροντίστε να πείτε, “Έχουμε και μια ενδιαφέρουσα προσφορά αυτή τη στιγμή. Είναι εδώ …” και να του δείξετε την πίσω πλευρά της κάρτα σας, όπου αναφέρετε την προσφορά. Σωστό θα είναι, επίσης, το δημιουργικό στήσιμο της προσφοράς στην κάρτα να είναι ενδιαφέρον και ελκυστικό.
2. Μια λίστα με τις υπηρεσίες/προϊόντα σας
Κάτω από το όνομά σας αναφέρετε το επάγγελμα σας και τη θέση σας. Σίγουρα κάτω από το λογότυπο της εταιρίας σας αναφέρετε ο τομέας στον οποίο δραστηριοποιείτε. Αλλά είναι πολύ χρήσιμο να μιλήσετε αναλυτικά σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Χώρος υπάρχει στην πίσω πλευρά της κάρτας σας. Αξιοποιήστε τον δημιουργικά.
Προσοχή: Αν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες είναι πάρα πολλές, αναφέρετε τις πιο σημαντικές. Είπαμε, η κάρτα πρέπει είναι “καθαρή” και ενδιαφέρουσα και όχι πυκνογραμμένη και απωθητική.
3. Ένα ημερολόγιο
Το ημερολόγιο είναι πάντα χρήσιμο και μάλιστα στο μικρό μέγεθος της κάρτας γίνεται ακόμα πιο εύχρηστο. Χρησιμοποιήστε το, αν δεν έχετε κάτι πιο ενδιαφέρον να πείτε.
Στείλτε την παντού, με κάθε ευκαιρία, σε κάθε περίσταση, με:
- γράμματα,
- λογαριασμούς,
- απαντήσεις,
- προϊόντα κ.λπ.
Δεν έχει σημασία αν την έχετε ξαναστείλει στον ίδιο παραλήπτη. Η κάρτα σας λειτουργεί σαν πωλητής. Όπως ένα τηλεφώνημα υπενθυμίζει την εταιρία σας σε ένα πελάτη, έτσι και η κάρτα σας υπενθυμίζει την παρουσία και τις υπηρεσίες σας.